Bahasa: EN | 中文 | BM |

Tentang Kami

TENTANG KAMI

Pembekal Perabot Pejabat Utama di Selangor, Malaysia

Produk kami merangkumi dari meja dan kerusi kerja, pengasingan, almari, papan putih, dan sebagainya. Kami juga menyediakan perkhidmatan carian atas permintaan untuk perabot tertentu seperti pengasingan pejabat, stesen kerja, meja pengarah, sofa pejabat seperti yang diminta oleh pelanggan. Walaupun tidak selalu mungkin untuk menyimpan segala-galanya sepanjang masa, kami berusaha untuk mempunyai perkara yang anda inginkan atau bersedia untuk diperlaburkan mengikut spesifikasi anda.

Secara amnya, kami melebihi tempoh masa pengeluaran tradisional dalam industri perabot. Kebanyakan perabot rekaan memerlukan belanja yang besar dan oleh itu tidak dapat diakses oleh semua pihak. Kami tidak mengaku sebagai yang termurah, tetapi kami bertujuan untuk memastikan produk berkualiti kami juga berpatutan dan boleh didapati oleh semua orang.

Di Cahaya Bintang Store, kami memberi tumpuan kepada usaha dan sumber yang memberikan nilai terbesar kepada pelanggan untuk memastikan anda dapat menikmati produk kami dengan tahap perkhidmatan yang tinggi.

At Cahaya Bintang Store, we focus our efforts and resources on the details that provide the greatest value to customers to ensure that you can enjoy our products in a high level of service.

Lawatan ke bilik pameran kami dan anda akan melihat sejauh mana kami komited kepada idea ini.